Як вона на нього дивилася! Світ обговорює поцілунок Меланії Трамп та Джастіна Трюдо на саміті G7

Фотографія поцілунку першої леді США Меланії Трамп з канадським прем’єром Джастіном Трюдо на саміті «Великої сімки» в Біаріцці облетіла всі світові ЗМІ.
новости, новини, Україна, Украина, влада, власть, політика, политика, Толстая политика, thickpolicy.media, поцілунку, Меланії Трамп, Трюдо, ЗМІ

Читайте також: У Франції завершується саміт G7

На фото перша леді США Меланія Трамп, у якої з чоловіком зовсім не прості стосунки, цілує прем’єр-міністра Канади Джастіна Трюдо поруч з президентом США Дональдом Трампом під час фотографування з на саміті G7 в Бiаррiцi у Франції 25 серпня 2019 року. Це фото [ви можете його збільшити, якщо натісните на нього — ред.], зробив Карлос Баррiа з Reuters.

Цілком зрозуміло, чому знімок привернув стільки уваги — через погляд Меланії Трамп на Трюдо.

Британський таблоїд Express цитує коментарі користувачів Twitter з приводу цього знімка.

«Кожен з нас повинен знайти когось, хто дивиться на тебе так, як Меланія дивиться на Трюдо «, — написав один з них.

«Я думаю, що мій чоловік розлучився б зі мною, якби я подивилася на іншого чоловіка, як Меланія дивиться на Трюдо», — йдеться в ще одному коментарі.

Нижче — ще одне фото того ж фотоколу, його зробив фотограф Reuters Крістіан Хартманн. На цьому фото у Дональда Трампа заплющені очі, що робить фото ще більш комічним, а поруч з Бріжит Макрон — її чоловік Еммануель Макрон, президент Франції.

новости, новини, Україна, Украина, влада, власть, політика, политика, Толстая политика, thickpolicy.media

Газета Express зв’язалась з експертом з мови тіла Джуді Джеймс, яка розвіяла всі романтичні домисли навколо фотографій. За словами Джеймс, це взагалі звичайні протокольні фотографії, а не те, що всі подумали, і вся справа в тому, під яким кутом були зроблені ці знімки.

Красиве, але недоречне шоу. Що сказали в соцмережах про заходи на День Незалежності України

24 серпня Україна святкує День Незалежності. Замість військового параду в центрі Києві пройшла Хода гідності. А режисером святкових заходів став кліпмейкер Алан Бадоєв. Погляди відомих українців щодо такого розгортання подій дещо неоднозначні.

новости, новини, Україна, Украина, влада, власть, політика, политика, Толстая политика, thickpolicy.media, День незалежності, ЗМІ, Хода гідності

Читайте також: Сьогодні був урок для Зеленського, — професор Олексій Гарань

Водночас частина ветеранів та активістів, які не погодилися зі скасуванням військового параду, вирішили підготувати «народний парад» — Марш захисників.

Сам режисер свята Алан Бадоєв назвав пророблену роботу «викликом, який його команда прийняла».

«Для мене було величезною честю взяти участь в організації урочистої частини святкування Дня Незалежності. Це був виклик для всієї моєї команди, і ми його прийняли. Тому що завдання, яке поставив перед нами Володимир, повністю співпадало з нашими уявленнями про те, як повинно виглядати свято незалежності України!», − заявив він.

Описала своє бачення подій і журналістка, головний редактор видання LB.ua Соня Кошкіна: «Візуально, глядачів Ходи було набагато менше, ніж в попередні роки. Сильно-сильно менше. Звичайно, це можна намагатися пояснити тим, що на техніку дивитися цікавіше (раніше багато приходили з дітьми), але ж на Марш захисників сьогодні вийшли десятки тисяч людей. Майже як на Віче в дні Майдану», − написала журналістка.

Порошенко проігнорував Ходу гідності, ініційовану Зеленським

Прокоментували заходи до Дня Незалежності й політики та інші відомі особистості.

Так, нардеп VIII скликання Верховної Ради Борислав Береза похвалив роботу Бадоєва та назвав свято «креативним, гарним шоу», але яке доречне у мирний час.

«З 2014 року для мене парад військових на Майдані в День Незалежності це символ боротьби за Незалежність і складова частина ідеології. Так! Для мене військові, які з передової прибувають на парад — це образ захисників моєї країни і нагадування, що війна все ще триває. Це те, що я відчув в собі. Це елемент мобілізації суспільства. Сьогодні цього не було. Було шоу. Дуже красиве шоу. Яке доречно в мирний час», − написав він.

Український шоумен та дипломат Дмитро Чекалкін зробив невелике резюме із здебільшого негативної реакції на Ходу гідності, запропоновану президентом Володимиром Зеленським.

Києвом йде Марш захисників, організований ветеранами бойових дій

Журналіст Аркадій Бабченко розкритикував організацію Дня Незалежності.

«Я не дивлюся, не можу змусити себе, але впевнений — буде багато і красиво. Але тільки останні п’ять років День Незалежності — не про це. Він не про кордебалет з піаніно. Який ставить балетмейстер довірених осіб Путіна Стаса П’єхи та Поліни Гагаріної. Краще б це був кривий непоказний парад, але поставлений двома одноногими сільськими мужиками з другої хвилі мобілізації. Не буду говорити „Добрий ранок“. Це ранок втрати сенсів», − написав Бабченко.

Бізнесмен та блогер Роман Шрайк назвав два паради — зображенням двох таборів українців.

«Два паради, як відображення двох Україн. Одна Україна боролася проти узурпації влади Януковичем, а потім, коли перемогу Майдану Путін вирішив залити ще більшою кров’ю, проти російської агресії. Друга дивилася телевізор, шарилась в розважальному контенті і морщилась, коли чула про війну», − сказав Шрайк.

День незалежності без параду, але з шоу: що думають військові? (відео)

Блогерка Олена Монова коротко подякувала Зеленському за те, що «був на розігріві перед Маршом Захисників».

Цього року президент Володимир Зеленський вирішив відмовитися від військового параду на День Незалежності та організувати в центрі Києва Ходу гідності за участю українських військових, ветеранів АТО і волонтерів, а також представників різних родів військ ЗСУ.

Парад вже «неформат». Говоримо про зміни на Майдані. Відео

 

Випуск новин на Руставі-2 перервали після заяви ведучих про звільнення

Ведучі грузинського телеканалу Руставі-2 Діана Джоджуа і Михайло Сесіашвілі оголосили про звільнення в ефірі випуску програми новин.

Про це повідомляє Інтерфакс-Україна.

новости, новини, Україна, Украина, влада, власть, політика, политика, Толстая политика, thickpolicy.media, Грузія, ЗМІ, Руставі-2, звільненняЧитайте також: Більше не гендиректор: новообраний нардеп Ткаченко звільнився з «1+1»

Телеведучі, які пропрацювали на каналі більше 10 років, попрощалися з телеглядачами у прямому ефірі. Після їхньої заяви інформаційний випуск був перерваний.

«Протягом всього цього часу ми були, криза була і компромісний тон, але у нас була територія свободи. Сьогодні її на Руставі 2 немає, тому ми йдемо з телеканалу і продовжимо боротьбу за свободу. Зустрінемося в іншому просторі і на іншому каналі», — заявила Джоджуа.

Напередодні керівництво каналу Руставі-2 звільнило Георгія Габунію і низку інших провідних журналістів телеканалу через конфлікт інтересів.

8 липня під час прямого ефіру на каналі Руставі-2 грузинський ведучий Георгій Габунія обматюкав Путіна, назвавши його «смердючим окупантом» і «убогою істотою».

Увага! Відео містить велику кількість нецензурної лексики! (18+) 

Це сталося на тлі антикремлівських протестів в Тбілісі, що активізувалися після провокації російського депутата-комуніста Сергія Гаврилова, який під час засідання Міжпарламентської асамблеї православ’я сів у крісло спікера грузинського парламенту.

Соратник Медведчука Тарас Козак купив телеканал ZIK

Народний депутат від «Опозиційного блоку», соратник Віктора Медведчука Тарас Козак став новим власником медіахолдингу ZIK.

Про це повідомляє телеканал «112 Україна», який також належить Козаку.

новости, новини, Україна, Украина, влада, власть, політика, политика, Толстая политика, thickpolicy.media, ЗМІ, Медведчук, Тарас Козак, медіахолдингу ZIK

«14 червня 2019 року український політик Тарас Козак став новим і одноосібним власником телевізійних мовників телеканалу ZIK — компаній «Міст ТБ» і «ТРК «Нові комунікації». Таким чином, у медіаактиві Козака тепер три канали: «112 Україна», NewsOne і Zik», — зазначає телеканал.

Сам Тарас Козак заявив, що на базі трьох своїх телеканалів створить новий медіахолдинг «Новини».

«Для мене придбання телеканалу ZIK — це осмислений і прагматичний крок. Інформаційне мовлення в Україні на сьогодні випереджає багато світових великих каналів по своїй мобільності, інтересу аудиторії, зображенню. Отримавши ZIK, я зможу побудувати найбільшу мережу інформаційних мовників, яка з точки зору ресурсів робить їх менш витратними і водночас створює їхню велику капіталізацію як актив. І цей актив називається інформаційний медіахолдинг «НОВИНИ», — зазначив Козак.

Після придбання телеканалу ZIK журналісти Кіпіані та Недзельський закривають свої проекти на каналі.

Історик і журналіст Вахтанг Кіпіані заявив про те, що його історична передача на телеканалі ZIK закривається після купівлі телеканалу соратником Медведчука Козаком. Також про закриття програми на каналі заявив і журналіст Роман Недзельський.

Кіпіані зазначив: «Дорогою на презентацію книги «Справа Василя Стуса» дізнався новину, що адвокат Стуса Медведчук купив телеканал, на якому понад 6 років виходила програма «Історична правда-ZIK».

Ми зробили близько 500 випусків. Як автор і ведучий програми повідомляю, що передача закривається. Медведчук — це ворог моєї країни, вбивця і минулого, і майбутнього».

Роман Недзельський у Фейсбуці написав: «Офіційно — телеканал ZIK тепер належить Медведчуку. А я — завтра видаю в ефір останній випуск тижневика «Деталі» і йду шукати роботу.

Я багато разів спростовував інформацію про продаж каналу раніше, тому що офіційно керував каналом менеджмент Петра Димінського. З цими людьми я мав домовленості про невтручання в новини і тижневик, і я дякую, що досягнуті домовленості були дотримані. Ми могли робити новини і підсумкову програму так, як бачила їх редакція».

“Ви ображаєте мою сім’ю, але я не хочу, щоб Вас били”: Зеленський різко поспілкувався з журналісткою після здачі аналізів

Володимир Зеленський, відомий шоумен і кандидат на пост президента країни, в ході виконання умов підготовки до дебатів вранці 5 квітня в клініці “Євролаб” здав аналіз крові.

новости, новини, Україна, Украина,Толстая Политика, Товста політика, влада, власть, політика, политика, thickpolicy.media, thickpolicy media, thick polic, вибори, ЗМІ, Зеленський

 

На відео Зеленський уточнює, що результати аналізів будуть готові через три дні і прийдуть на електронну пошту. На питання про відмову від здачі аналізів в НСК “Олімпійський” Зеленський пояснює, що медичний центр стадіону не обладнаний відповідною лабораторією, пише Діалог.ua.

Читайте також: Якщо переможе Зеленський: що може і не зможе зробити за перший місяць

Читайте також: Доній: Зеленський змусив Порошенка записувати ролики вночі і здавати аналізи сечі – помстився

Також з приводу питання про введення додаткових умов для проведення дебатів кандидат на пост президента відповів: “Дивіться наші офіційні звернення, і там все буде”.

Різкий випад кандидата пішов в сторону журналістки, загальна суть якого звелася до наступного:

– Я дивлюся ваш канал. Іноді. Мені дуже важко. Ви там ображаєте мою сім’ю, – сказав Зеленський.

– Ні в якому разі, – відповіла представниця ЗМІ.

– Ображаєте. Монтуєте, – відповів кандидат і продовжив наполягати на своєму: – Я професійна телевізійний людина. Монтуєте.

– Ми просто хочемо поставити Вам конкретну кількість питань, як і всі українці, – намагалася згладити конфлікт співробітниця преси.

– Ви хочете поставити нас … Я перепрошую. Але я не хочу, щоб Вас били, – підсумував Зеленський.

На аргумент представника ЗМІ про те, що Зеленський вибрав медичний заклад свого друга, шоумен сказав: “Я просто його знаю”. Також висловив свою готовність здавати і інші аналізи, якщо знадобиться.

Читайте також: Кров у Зеленського брав масажист, який грав у «Сватах» – ЗМІ

Американська преса про вибори в Україні: Росія не переможе

Президентські вибори в Україні широко висвітлює американська преса. Поки триває підрахунок результатів першого туру виборів президента України, експерти за кордоном коментують дані екзит-полів.

новости, новини, Україна, Украина,Толстая Политика, Товста політика, влада, власть, політика, политика, thickpolicy.media, thickpolicy media, thick polic, ЗМІ, преса, виборів президентаЧитайте також: “Схильний до деспотизму”: Проросійська Олена Бондаренко написала розгромний пост про Зеленського

Отже, «У президентських виборах в Україні нічого не точно, окрім одного: Росія не переможе», — із таким заголовком вийшла стаття у виданні Los Angeles Times.

«Наступний президент збереже антиросійську позицію й продовжить дивитись на Захід, у бік певної євроінтеграції», — пише видання й детально пояснює американській аудиторії програми й обіцянки трьох найрейтинговіших кандидатів.

The New York Times присвятив подіям в Україні декілька матеріалів, а також слідкує за оновленнями новин під час голосування.

«Той факт, що Україна працює як справжня, хоч і не без проблем, демократія, постійно наголошується як чи не найважливіший аспект виборів. На відміну від непрозорих виборів в сусідніх Росії та Білорусі, виборці справді мають вибір, і результат невідомий», — йдеться у статті.

Між тим, «Кремль зображує вибори як фарс, а низькі рейтинги нинішнього президента називає свідченням того, що революція 2014 року була помилкою». Тож у статті розмірковують про те, чи могла Росія втрутитись у вибори через соцмережі, а також про можливі звинувачення у підкупі виборців.

The Washington Post у своїй статті «Президентські вибори в Україні почались на тлі звинувачень про підкуп» приділяє увагу обіцянкам кандидатів.

Крім того, видання пише, що «побоювання щодо легітимності виборів зросли в останні дні після того, як міністр внутрішніх справ заявив про «зливу» із сотень заяв, що прихильникики Порошенка й Тимошенко запропонували гроші в обмін на голоси».

Газета також підсумовує: «чимало політичних оглядачів назвали президентські вибори боєм між Порошенко й Коломойським».

Телеканал CNN опублікував авторську колонку колишнього речника ОБСЄ в Україні Майкла Боцюрківа. У ній він нагадує: «чимало виборців бачать голосування у неділю шансом обрати когось нового, хто зможе виконати обіцянку Євромайдану 2013-2014 років — викорінити корупцію зі щоденного життя. Вона набула такого ендемічного масштабу, що Transparency International поставила Україну майже на одну сходинку із Малі та Ліберією — на 120 місце зі 180 країн у рейтингу, основаному на рівні сприйняття корупції у громадському секторі».

«Але річ не лише у масштабі корупційних схем, — додає Боцюрків, — а й у відчайдушному відчутті безкарності для багатьох її винуватців. Тож […] принаймні 1,3 мільйони українців виїхали працювати за кордон у 2015-2017 роках».

І пояснює, чому, на його думку, Зеленський має високу підтримку виборців: за опитуванням «Gallup Poll у березні, лише 9% українців вірили своєму урядові». «Зібравши через краудсорсинг у соцмережах більшість своїх пропозицій, Зеленський зробив ключовою обіцянку позбавити президента, депутатів і суддів імунітету. Це безпомилковий шлях запалити виборців».

Нагадаємо, станом на 10.00 1 квітня за результатами опрацювання 60% протоколів, За даними ЦВК, Володимир Зеленський отримує 30,38%, Петро Порошенко – 16,38%, Юлія Тимошенко – 13,08%, Юрій Бойко – 11,58%, Анатолій Гриценко – 7,06%.

ПАРЄ стурбована олігархічними ЗМІ і погрозами застосування сили на виборах в Україні

Делегація Парламентської Асамблеї Ради Європи за підсумками візиту в Україну висловила стурбованість незбалансованим висвітленням виборів з боку олігархічних ЗМІ і погрозами деяких спостерігачів застосувати силу.

ПАРЄ, вибори, Україна, ЗМІ

Відповідну заяву зробила делегація ПАРЄ після візиту в Україну, який тривав 6 та 7 березня, передає Цензор.НЕТ.

Делегати дійшли висновку, що Центрвиборчком добре підготувався до голосування, а Україна загалом готова до проведення вільних демократичних виборів, але є низка критеріїв, які потребують поліпшення.

Зокрема, в ПАРЄ вважають, що безпрецедентно велика кількість кандидатів і спостерігачів може створити проблеми в день голосування.

«Делегація стурбована тим, що свобода слова в Україні обмежена тим, що ЗМІ, які переважно належать олігархам, замість збалансованого висвітлення передвиборчої ситуації виступають як канали зв’язку з громадськістю для окремих кандидатів», — йдеться у висновку ПАРЄ.

Також делегація отримала повідомлення про зловживання адміністративним ресурсом, зокрема про стирання меж між президентською і виборчою діяльністю.

«Делегація також дуже стурбована чутками про інтенсивні зусилля деяких кандидатів щодо створення систем підкупу виборців», — розповіли в ПАРЄ.

Крім того, у парламентаріїв викликали занепокоєння заяви «відомих воєнізованих формувань», які будуть спостерігачами на виборах, про можливе застосування сили в день голосування.

Також делегація з прикрістю сприйняла той факт, що на виборах президента мало жінок-кандидатів

Захарова розлютилася через слова Макрона про пропагандистів Путіна

Офіційного представника МЗС РФ Марію Захарову обурили слова президента Франції Еммануеля Макрона про те, що прокремлівські ЗМІ через соціальні мережі маніпулюють французькими ЗМІ і втручаються у внутрішньополітичну кризу в країні.

Захарова, Макрон, пропагандисти, ЗМІ

Найбільше скандальну росіянку обурило твердження французького лідера про те, що ініціаторами таких провокацій є фашисти, ультраліві радикали і росіяни. Своїм обуренням Захарова поділилась на своїй сторінці у Facebook.

Вона спробувала заступитися за пропагандистські ресурси RussiaToday і Sputnik, які Макрон звинуватив в скупці акаунтів в соцмережах і просуванні в маси фейкових новин про протести «жовтих жилетів».

«Президент Макрон – головний у Франції виробник фейкових новин, а вся його активність на ниві боротьби з цим злом – бутафорія. На жаль, він забув додати, що, як він їх назвав, «придурки в жовтих жилетах» з’являються в ефірі тих же RT і Sputnik більше, ніж розумники з французького уряду, тому що саме Єлисейський палац мавпує і забороняє своїм підлеглим спілкуватися з цими ЗМІ. Він, напевно, забув, що сам не пускає російських журналістів на свої прес-конференції. А постановка в один ряд фашистів і росіян – це або рідкісна підлість, або тотальна безграмотність. До речі, можливо вдале поєднання в однієї людини двох якостей одночасно. Якщо хочеться президенту Франції провести історичні паралелі, то краще тоді нехай порівняє Гітлера з Наполеоном. З матчастиною допоможемо», – уїдливо висловилася Захарова.

«Силовим шляхом!» Російських пропагандистів спіймали на новій підлості на Донбасі

Російські пропагандистські ЗМІ почали підготовку чергового циклу фейкових сюжетів антиукраїнської спрямованості на території окупованого Донбасу.

ЗМІ, Росія, Донбас, фейк, новини

Про це на брифінгу Міноборони повідомили в середу, 30 січня. (Щоб подивитися відео, доскрольте новину до кінця).

За даними розвідки, 25-29 січня уздовж лінії розмежування на Луганському, Донецькому і Маріупольському напрямах знімальні групи російських ЗМІ із залученням особового складу та військової техніки частин 1 (Донецьк) і 2 (Луганськ) АК ЗС РФ проводили зйомки фейкових відеосюжетів для фабрикації недостовірних повідомлень про нібито порушення українською стороною режиму припинення вогню.

Відзначається, що в маніпулятивний спосіб противник намагається нав’язати міжнародному співтовариству переконання про наміри України «силовим шляхом вирішити конфлікт на Донбасі» і посилити антиукраїнські настрої серед населення тимчасово окупованої території Донецької та Луганської областей.

В Україні відключили телеканали Newsone і »Наш»: у Росії влаштували скандал

Телекомунікаційний провайдер «Ланет» з 1 січня відключив телеканали NewsOne і «Максі TV» («НАШ») як в мережі кабельного телебачення, так і в Ланет.TV.

новости, новини, Україна, Украина, влада, власть, політика, политика, Толстая политика, thickpolicy.media, ЗМІ, телеканали NewsOne

Як йдеться в офіційній заяві, трансляцію припинено в зв’язку із закінченням терміну дії договорів, а також через порушення законодавства в 2018 році.

«Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення нещодавно призначала позапланову перевірку щодо зміни структури власності телеканалу NewsOne, не один раз виносила йому попередження за недотримання правил мовлення в дні скорботи, а в серпні 2018 року винесла санкцію у вигляді попередження через порушення вимог Закону України «Про телебачення і радіомовлення», який забороняє транслювати передачі, виготовлені в період незалежності України, які містять популяризацію або пропаганду «органів країни-агресора», – йдеться в оголошенні.

Уточнюється, що щодо каналу «Максі TV» також було застосовано санкцію через недотримання умов ліцензії. Крім того, Нацрада відмовила йому в переоформленні ліцензії.

У зв’язку з припиненням трансляції NewsOne звернувся до глави Нацради з питань телебачення і радіомовлення Юрія Артеменка з проханням перевірити «Ланет» на предмет дотримання українського законодавства.

«Дія укладеної угоди закінчується тільки через рік – 31 грудня 2019 року. До цього часу «провайдер не має права без офіційно оформленої угоди абонента вносити зміни до характеристик програмної послуги». Своїми діями компанія порушила частину 1 статті 638 та частина 1 статті 651 Цивільного кодексу Україна», – заявили в компанії.

У свою чергу перший заступник голови комітету Ради Федерації Росії з міжнародних справ Володимир Джабаров поскаржився, що ці телеканали відключили нібито через страх «правди».

«Якщо в Україні припиняють трансляцію каналів, значить, вони бояться правди. Вони починають нервувати, відчувають слабкість свого режиму, розуміють, що народ хоче знати правду. І ця правда буде для влади вкрай неприємною», — сказав він в коментарі RT.

  • У травні 2018 року в Нацраді попередили про те, що будуть пильно моніторити ефір телеканалів NewsOne і «Інтера», який минулого літа вимагали закрити через «футбол на крові».
  • У жовтні Верховна Рада прийняла постанову про звернення до РНБО щодо введення санкцій проти компаній, які перебувають у власності телеканалів «112 Україна» і NewsOne.
  • Пізніше парламент не підтримав ініціативу про скасування результатів голосування з рекомендацією запровадити обмеження проти телеканалів.